Hvis du ikke kan logge på, kan du i første omgang forsøge at afhjælpe problemet:
Status på “apoteket” appen
Digitaliseringsstyrelsens driftsstatus om MitID, NemID, NemLog-in
Sundhedsdatastyrelsens driftsstatus om SEB (Sundhedsvæsenets Elektroniske Brugerstyring)
Vejledning til at håndtere cookies i Safari browser på iPhone og iPad
Vejledning til at håndtere cookies i Chrome browser på Android
Vejledning til at håndtere cookies i Firefox browser på Android
Se vejledningen for Safari på iPhone
Se vejledning for Safari på iPad
Se vejledning for Chrome browser på Android mobil og tablet
Se vejleding for Firefox browser på Android mobil og tablet
Det er en stor hjælp til supporten og udviklerne, hvis du vil sende svarene på disse spørgsmål til appen@apoteket.dk
A. Har du været logget på før fra samme mobil/tablet?
B. Hvilken telefon/tablet bruger du - mærke og model?
C. På hvilket tidspunkt oplevede du sidst fejlen – dato og præcist tidspunkt?
D. Har du en iPhone/iPad kan du tage et skærmbillede af fejlen
E. Har du en Android, kan du ikke tage skærmbilleder men måske bruge en anden mobil/tablet til det. Ellers kan du beskrive, hvordan siden med fejlen ser ud, og hvad der står i fejlbeskeden.
F. Hvis du får en trist smiley frem, kan du holde fingeren nede på smiley'en, indtil der kommer en log frem. Den kan du kopiere og sende.
Jeg…