Hvis du ikke kan logge på, kan du i første omgang forsøge at afhjælpe problemet:
Hvis du har en Android, må appen ikke ligge i private space på mobilen/tabletten.
– Status på “apoteket” appen
– Digitaliseringsstyrelsens driftsstatus om MitID, NemID, NemLog-in
– Vejledning til at håndtere cookies i Safari browser på iPhone og iPad
– Vejledning til at håndtere cookies i Chrome browser på Android
– Se vejledningen for Safari på iPhone
– Se vejledning for Safari på iPad
– Se vejledning for Chrome browser på Android mobil og tablet
– Se vejleding for Firefox browser på Android mobil og tablet
Det er en stor hjælp til supporten og udviklerne, hvis du vil sende svarene på disse spørgsmål til appen@apoteket.dk
A. Har du været logget på før fra samme mobil/tablet?
B. Hvilken telefon/tablet bruger du - mærke og model?
C. På hvilket tidspunkt oplevede du sidst fejlen – dato og præcist tidspunkt?
D. Har du en iPhone/iPad kan du tage et skærmbillede af fejlen
E. Har du en Android, kan du som udgangspunkt ikke tage skærmbilleder. Skriv til os, så guider vi dig til, hvordan du skal gøre. Hvis du har mulighed for det, kan du bruge en anden mobil/tablet til det. Ellers kan du beskrive, hvordan siden med fejlen ser ud, og hvad der står i fejlbeskeden.
F. Hvis du får en trist smiley frem, kan du holde fingeren nede på smiley'en, indtil der kommer en log frem. Den kan du kopiere og sende.
Jeg…