Få hjælp til dine login-problemer her

Hvis du ikke kan logge på, kan du i første omgang forsøge at afhjælpe problemet:

Vigtigst

Andet 

Kontakt supporten

Hvis du har sikret dig, at du har de rigtige indstillinger, og der ikke er generelle login-problemer:

Det er en stor hjælp til supporten og udviklerne, hvis du vil sende svarene på disse spørgsmål til appen@apoteket.dk

A.   Har du været logget på før fra samme mobil/tablet?

B.   Hvilken telefon/tablet bruger du - mærke og model?

C.   På hvilket tidspunkt oplevede du sidst fejlen – dato og præcist tidspunkt?

D.   Har du en iPhone/iPad kan du tage et skærmbillede af fejlen

E.    Har du en Android, kan du ikke tage skærmbilleder men måske bruge en anden mobil/tablet til det. Ellers kan du beskrive, hvordan siden med fejlen ser ud, og hvad der står i fejlbeskeden.

F.    Hvis du får en trist smiley frem, kan du holde fingeren nede på smiley'en, indtil der kommer en log frem. Den kan du kopiere og sende.

Hvilke trin nåede du til, inden du fik fejlen?

Jeg…

  1. Klikkede på Login knappen
  2. Kom til NemLog-in
  3. Indtastede brugernavn
  4. Godkendte i MitID app 
  5. Vendte tilbage til login siden
  6. Vendte tilbage til appen
  7. Valgte og bekræftede pinkode
  8. Accepterede brug af fingeraftryk/ansigtsgenkendelse
  9. ...Andet